måndag 27 december 2010

Saga Holmberg


Tänkte bara säga att hon är de bästa som hänt, de bästa gud skapat. De finaste på jorden. En vän att ta vara på, en som lyssanr och förstår. Åhh gumman, jag älsakr dig . Du är min ängel sänd för att skydda mig, föralltid är ett ord jag inte litar på, men när de gäller oss är föralltid självklart! Du tog mig på fötter , att ha dig vid min sida gör allt så mkt lättare.Jag tror jag hittat en perfekt vän, elelr jag tror inte.. jag vet , jag har hittat min räddare i nöden.Jag ska stötta dig till tusen, ska stå vid din sida.. jag ska torkaa dina tårar,all min vänskap ska jag ge dig.Moa och Saga det är så det ska va! du är min ängel utan vingar,det jag vill få fram är att jag aldrig lämnar dig, För Saga Holmberg är en riktigt specill tjej! Jag älskar dig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar