fredag 21 januari 2011

dag 5 - min dag i detalj

DAG 5
hej,
vakande klockan 0710 och tog på mig kläder, borstade tänderna,slängde ett snabbt inlägg i bloggen och sen gick jag till filippa. väntade på henne, vi gick till skolan 0740. 0800 började vi me idrott, först killerball sen handboll aschill. efter det bytte vi om, sminkade mig , plattade håret och gick till kiosken med gabbi. köpte en dricka o drog till skolan, pluggade spanska ett tag. 1005 började spanskan o vi hade läxförhör, efter det ritade ja cimen o jesper klart våra saker sen översatte vi massa skit. haha sen hål till 1220, va i sporthallen me gabbi , i kiosken där o käka lite. (äcklig skolmat)HAHAH ! sen engelska till 1300, sen träffa maja lollo o vänta på att dom skulle sluta , alltså sitta i skolan till 1400, efter det stan me lollo maja hanna för att träffa saga, sen sprang vi runt på stan, ja köpten ny tröja, sen hem för oss äta platta håret o nu ligger jag o saga vid datan, ska kanske på hockey sen . hörs imon posuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar