måndag 3 januari 2011

kommer ihåg hur dessa tjejer alltid stannade, i vårt & torrt, hur dm gjorde allting kul, Jossan Östergren ,Stina Tuff Eriksson ,Jennelie Ekbladh ,Michelle Westerlund , hur dom va dom bästavännerna , och fortf är . hur ja tapapde en hel del folk, som kanske inte ska stå vid min sida , vem vet? men som ja älsakr någonting enormt, vad som en händer, Madicken Fransson Filippa Tampio & Vilma Prag Berggren . hur jag träffade mitt allt Saga Holmberg , som står där igenom allt, som är den bästavänen man kan få! Hur jag 2010 fick tag i min lillasyster Olivia Holm, sm göra llting kul vad det än är! Hur Lydia Lakss & Louise Behrenfors va två tjejer från abg som kom in i mitt liv och förvandlade hela min värld. Hur Toni Brtan,Michael Andersson gjorde hur många dagar i mitt liv som helst fantastiska! Hur allt så snabbt blev annorlunda, Hur Cassi Karlsson kom in i mitt liv och gjorde livet gaaalet kul. Hur Gabbi Arnesson blev min syster, hur Lina Sandgren & jag dampade, hur bra allting va för ett tag sen, hur fantastiskt domma personerna i texten gör livet, även om jag tappat o kanske aldrig kmr bli samma person med, vem vet de kanske aldrig blir ett hej till dom igen ens?
Men alla personer som står i denna texten, har gjort mitt liv värt, & Jag älsakr dom vad som än händer. that's it!

Elicia Deniz, tillhör texten , så du vet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar