lördag 8 januari 2011

lovet

hej igen ,
dålig uppdatering ja vet :p
lovet har funkat, började me ngr dagar utan att ögra ngt alls, sen blev ja sjuk söndag-måndag, va frisk efter de ett tag, sen blev ja förkyld o är fortf, hade feber och är kanske inte på topp, hade ont i huvet fyra dagar i rad. känns toppen, nejmen de går över. skola om 4dagar me , coolt!
imon jkpg med mamma lillasyster o lillebror tror jag, efter det leka med bästacassi som sover hos mig och avslutar mitt liv yess.
kvällen, kom hem från filippa vid nio, hos henne satt vi vid datan/tvn i hennes säng sen typ halv2(y), chill faktist. efter de film med mami ''john tucker must die'' typ, de är paus nu ska dra o kolla,
& grattis till min Lollo som fyller 13 idag, & imon Lydias tur, wiho! tss..
haha långt inlägg så jag sätter punkt nu, pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar