söndag 16 januari 2011

ngt

Dag 1 - Presentation av mig själv.
Dag 2 - Min största kärlek.
Dag 3 - Mina syskon
Dag 4 - Om jag blev tvungen att byta utseende med någon , skulle jag byte med..
Dag 5 - Min kärlek.
Dag 6 - Min dag i detalj.
Dag 7 - Mina bästa vänner.
Dag 8 - Min favorit blogg
Dag 9 - En perfekt helg för mig.
Dag 10 - Det här hade jag på mej idag.
Dag 11 - Den bästa personen i mitt liv
Dag 12 -I min handväska.
Dag 13 -Den frisyr jag trivs bäst i.
Dag 14 - Vilken oufitt trivs du bäst i.
Dag 15 - Mina drömmar.
Dag 16 - Fula ovanor.
Dag 17 - Min favoritresa.
Dag 18 - Min bästa födelsedag.
Dag 19 - Något jag saknar.
Dag 20 - Den här dagen för precis ett år sedan.
Dag 21 - Min önskelista.
Dag 22 - Det här upprör mig.
Dag 23 -Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 24 -Det här får mig att gråta.
Dag 25 - Min skoltid.
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 -Min favoritplats
Dag 28 - Mina favoritskor.
Dag 29 -Mina ambitioner.
Dag 30 - vad jag åt idag

Tänkte göra något sånt eftersom ja tänkte ta bloggpaus eftersom ja nt har ngt att skriva om,men nu ska ja köraigång igen , pussss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar