lördag 1 januari 2011

Lina Sandgren

Lina Sandgren
hjärtat var ska jag börja? vi har gjort mkt tillsammans, alla lektioner ihop, fotbollen, alla minnen är galna! men de gullgiaste när nog endå ud jag och tintin på slöjden ,alla slet o kämpade för att bli klara , vi satt o ritade svampbob o patrik! galet va ledsen jag blev när ja va tvungen o byta slöjdgrupp haha livet förstördes! alla gånger vi lekt hemma hos dig, en gång när vi kastade bratz till varandra genom fönstretHAH ud stog på trädgården o ja i fönstret, din mamma blev galen på oss! HAHAH, fyfan va sköna vi är! en gång typ slängde vi ut hela din garderob hahah!! o så kolade vi alltid teve, o läste hannamontana böcker HAH! ååh herregud sweetheart, jag saknar det enormt! har gått i samma klass sen fyran , gör även nu i sjuan, galet va du betyder! du är en sån vän som inte är jättetajt med mig , me nsom alltid finns där o alltid kmr göra, som jag aldrig bråkat med eller någontong! du är underbar vännen ,vill aldrig tappa kontakten med dig, du har stor betydelse i mitt liv . Ja älskar dig Lina Lundman Sandgren, idag imon föralltid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar